Playseat Puma Active Gaming Seat Review – That's Gaming

2022-10-15 05:52:43 By : Mr. Jack yuan

Ken je dat gevoel dat je niet weet hoe je moet zitten, je zit op je gaming stoel of juist op de bank. Je leunt naar achter, dat is te relaxt, gaat naar voren maar dat is het dan ook weer niet. Je zit toch te ver. Je gamingstoel is relaxt hoor, maar soms is het niet ideaal als je je console beneden hebt staan. Was er maar iets dat tussen je comfy bankstel zat en de gamingstoel. Dan heb je geluk. Playseat komt namelijk met de Puma Active Gaming seat, een gamestoel die compact is, licht van gewicht en voor elke game jou partner is. Hieronder halen wij hem alvast even uit de verpakking, lees onder de video verder.

Yes, @Playseat zorgde dat wij de nieuwe active gaming seat mochten testen. De stoel staat binnen no time in elkaar en zit echt relaxt. Voor die actieve sessies of juist languit. #playseat #gaming #seat #xbox #playstation #nintendo #fyp #gamer #gamers

Laten we dus beginnen met de montage, dit is net zo simpel als het bakken van een ei. Je krijgt letterlijk het onderstel, twee bogen voor de rug leuning en twee bogen voor de voorzijde. Daar tussen zitten nog twee kleine dwarsliggers, het wijst allemaal voor zich, maar gelukkig zit er ook een duidelijke tekening bij. Als je eenmaal alle stukken in elkaar hebt dan is het tijd om de cover erover heen te knallen. Het hoofd gedeelte erover en daarna het bodem gedeelte. Goed stevig aantrekken en vervolgens via de onderkant vast zetten met een stuk klittenband dat zijn weerga niet kent.

Na dit zou je denken, maar er zit dus geen steun in het midden gedeelte. Dat klopt en is totaal niet nodig. Ik weeg zelf even meer dan 100 kg en zit er perfect op. De playseat gebruikt een strakke goede lederen stof en geeft je een lekker ontspannen gevoel als je onderuit erin zit. Je zou denken op het eerste oog dit is het niet, maar wacht maar tot je erin zit, het is gewoon eigenlijk die perfecte tussenmaat. Heb jij vrienden over schuif je deze er zo even bij, hij is namelijk licht en vrij compact.

De stoel is stevig en kan je eigenlijk door alle settings van de game heen loodsen, het is geen schommelstoel, al zou het uiterlijk anders vermoeden. De stoel kan een heel klein beetje mee bewegen, maar echt schommelen zit er niet in. Dit komt door de onderkant, hier zit een rubber slib op en zorgt voor die perfecte fit op de vloer. Op deze wijze kan jij zo van je relax houding, naar die winnende positie op het puntje van de stoel gaan, zonder dat deze omvalt.

Voor de handigheid zitten er aan de zijkanten nog zakjes, hier kan je telefoon in, de afstandsbediening, of iets anders. Enige dat je dan nog mist is je beker houder. Maar, het is in ieder geval handig dat de zakken erop zitten. De Active Gaming seat is dan ook niet te vergelijken met andere game stoelen. Je zit er anders op, je wisselt wat vaker, je hebt iets meer bewegingsvrijheid.

Al met al is de Active Gaming seat een hele comfortabele gaming stoel, of moet je het wel een stoel noemen. Je kan ook heerlijk languit een film kijken. De stoel doet waar hij voor is en meer. Heb jij een game kamer of is de bank net te ver, dan is dit misschien wel de uitkomst voor je. De stoel is wel iets aan de prijs, maar buiten dat is het een ideale toevoeging aan het game meubilair.

Playseat Active Gaming Seat That's Gaming Design 9 Configuratie 8.5 Features 8 Comfort 8.5 The Goods Plug and sit Stevig en compact design Zit erg lekker The Bads Geen bekerhouder Niet voor elke kamer geschikt 8.5 4.25 5 Average Score

Eigenaar van That's Gaming. Speel alles, maar lichte voorkeur voor Battlefield, COD, Fifa en jawel Pokemon. Ow, en enorm fan van Dragonball en My Hero