Bed Bath & Beyond lanceert koop nu, betaal later optie en beloningsprogramma |Detailhandelsduik

2022-06-24 20:44:57 By : Ms. Wendy Lee

Om haar klanten voordelen en voordelen te bieden, heeft Bed Bath & Beyond een nieuw, op niveaus gebaseerd loyaliteitsprogramma gelanceerd.Het eerste niveau, Welcome Rewards, is gratis om lid te worden en biedt leden 10 punten voor elke bestede dollar en gratis verzending gedurende de eerste zeven dagen nadat ze lid zijn geworden.Na die periode kunnen die leden gratis verzending ontvangen bij bestellingen van $ 39 of meer.Het tweede niveau, Welcome Rewards+, vervangt effectief het bestaande Beyond+-programma van de retailer.Welcome Rewards +, met een jaarlijkse lidmaatschapsbijdrage van $ 29, biedt onder andere 15% korting op aankopen en gratis verzending op alle bestellingen.Het derde niveau is voor Welcome Rewards-creditcardhouders en biedt een eenjarig lidmaatschap van Welcome Rewards+ gratis, 15% korting op aankopen en gratis verzending.Het nieuwe programma vervangt Beyond+, dat in 2017 werd gelanceerd voor zijn Bed Bath & Beyond-banner en leden voordelen bood zoals gratis verzending en 20% korting op aankopen voor een jaarlijkse vergoeding van $ 29.Bestaande leden kunnen hun lidmaatschap overdragen naar Welcome Rewards+ of bij Beyond+ blijven totdat hun lidmaatschap afloopt."Ons nieuwe Welcome Rewards-programma stelt onze klanten in staat om nog meer waarde, voordelen en extra's te krijgen, waar en wanneer ze ook bij ons winkelen", zei Rafeh Masood, executive vice president en chief customer officer, in een verklaring."Meer dan 80% van onze klanten vertelde dat ze enthousiast zouden zijn over een programma waarmee ze beloningen zouden kunnen verdienen voor al onze banners."Via het programma springt Bed Bath & Beyond ook in op de buy now, pay later boom.Apple lanceerde eerder deze maand Apple Pay Later , waarmee klanten aankopen in vier gelijke betalingen over zes weken kunnen splitsen, zonder rente of kosten.Volgens een Experian Global Insights-rapport zei 57% van de respondenten dat diensten nu kopen en later betalen hun creditcard zouden kunnen vervangen, terwijl 80% van de Amerikaanse consumenten zei dat ze gespreide betalingen gebruiken om creditcardschulden te voorkomen.Koop nu, betaal later zal naar verwachting de snelst groeiende e-commerce betaalmethode zijn tot 2025, volgens een eerder dit jaar uitgebracht rapport van Fidelity National Information Services.Voor Bed Bath & Beyond is het nieuwe loyaliteitsprogramma, met kortingen en flexibele betalingsopties, een poging om klanten aan te trekken en te behouden tijdens een periode van zwakkere vraag in de thuiscategorie.Het bedrijf kreeg, net als andere retailers in de sector, een boost bij het begin van de pandemie, omdat consumenten actief op zoek waren naar manieren om hun huizen te upgraden.Maar toen de economie openging en consumenten zich meer op hun gemak voelden bij het verlaten van hun huis, verschoven de uitgaven naar andere gebieden.Bed Bath & Beyond rapporteerde dat de netto-omzet vorig jaar met bijna 15% daalde ten opzichte van het voorgaande jaar, terwijl het nettoverlies met meer dan 270% toenam.Het bedrijf leed in het vierde kwartaal ongeveer $ 175 miljoen aan omzetverlies als gevolg van uitverkochte voorraden bij Bed Bath & Beyond.Als een manier om kosten te besparen, zou de winkelier naar verluidt de winkeluren verkorten en de airconditioning in winkels verlagen, volgens een MarketWatch-rapport dat een bankbiljet van Bank of America citeert.Bed Bath & Beyond reageerde niet direct op vragen over haar kostenbesparende maatregelen.En nu consumenten worstelen met stijgende gasprijzen, inflatie en andere economische onzekerheid, krijgen discretionaire uitgaven een nog grotere klap.Volgens een Numerator-rapport van eerder deze maand zoekt 50% van de consumenten naar kortingsbonnen en promoties, terwijl 66% van de huishoudens bezuinigt op niet-essentiële uitgaven.En uit een afzonderlijk Teller-rapport van april bleek dat de uitgaven in de categorie woningverbetering jaar op jaar met 14% daalden, terwijl winkelbezoeken aan detailhandelaren in woningverbetering met 21% daalden ten opzichte van het voorgaande jaar.Ontvang de gratis dagelijkse nieuwsbrief die wordt gelezen door experts uit de brancheBehandelde onderwerpen: retailtechnologie, e-commerce, in-store operations, marketing en meer.Doel doet het.Dat geldt ook voor CVS en Five Below.Maar kan piercing shoppers naar winkels lokken?De pandemie zette sommige trends om en versnelde andere drastisch om de stroom van goederen van fabrikanten naar retailers naar consumenten verder te verstoren.Abonneer u op Retail Dive voor topnieuws, trends en analysesBehandelde onderwerpen: retailtechnologie, e-commerce, in-store operations, marketing en meer.Ontvang de gratis dagelijkse nieuwsbrief die wordt gelezen door experts uit de brancheBehandelde onderwerpen: retailtechnologie, e-commerce, in-store operations, marketing en meer.Doel doet het.Dat geldt ook voor CVS en Five Below.Maar kan piercing shoppers naar winkels lokken?De pandemie zette sommige trends om en versnelde andere drastisch om de stroom van goederen van fabrikanten naar retailers naar consumenten verder te verstoren.De gratis nieuwsbrief met de belangrijkste krantenkoppen in de brancheBehandelde onderwerpen: retailtechnologie, e-commerce, in-store operations, marketing en meer.